قوانین و حریم خصوصی
فروشگاه اینترنتی بامیلو شاپ با احترام برای حریم شخصی و خصوصی کاربران خود، برای خرید، ثبت نظر و یا استفاده از برخی امکانات سایت، اطلاعاتی را از کاربران خواهد خواست تا بتواند خدماتی امن و مطمئن به آنها ارائه دهد. همچنین برای پردازش و ارسال کالاهای خریداری شده مشتریان، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تماس و ایمیل مورد نیاز است که ممکن است جهت هماهنگی ارسال و یا تایید آنها، فروشگاه اینترنتی بامیلو شاپ نسبت به اعتبارسنجی آن اقدام کند.
به دلیل قانونی بودن تمام فعالیت های فروشگاه اینترنتی بامیلو شاپ مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک جمهوری اسلامی ایران، فروشگاه اینترنتی بامیلو شاپ این حق را برای خود محفوظ می دارد که در صورت درخواست مراجع قانونی کشور مبنی بر ارائه اطلاعات تولیدکنندگان، واردکنندگان و یا خریداران کالاهای وب سایت، به صورت رسمی و قانونی موارد درخواست شده را به مرجع درخواست کننده ارائه دهد. در این صورت مسئولیت حفظ اطلاعات فوق پس از آن با مرجع قانونی خواهد بود.
فروشگاه اینترنتی بامیلو شاپ همچنین خود را موظف می داند در غیر از مورد اشاره شده، در حفظ اطلاعات مشتریان نهایت تلاش خود را مبذول دارد. قطعا مورد توجه خواهد بود که عضویت کاربران در وب سایت فروشگاه اینترنتی بامیلو شاپ، به منزله قبول قوانین جمهوری اسلامی ایران از جمله قوانین تجارت الکترونیک و قوانین مالی و مالیاتی و قوانین سایت فروشگاه اینترنتی بامیلو شاپ است. کاربران با عضویت خود این اجازه را به فروشگاه اینترنتی بامیلو شاپ می دهند که برای ارسال اخبار و اطلاعات محصولات و همچنین اطلاعات خرید و ارسال مشتری از آدرس ایمیل و شماره تلفن مشتری جهت تماس، ارسال ایمیل و پیامک و همچنین سایر برنامه های اطلاع رسانی استفاده شود.
قطعا در هر لحظه کاربر سایت می تواند با مراجعه به بخش تنظیمات خصوصی و یا با کلیک بر روی قسمت مشخص شده در ایمیل، ارسال اطلاعات را محدود نماید. همچنین آدرس ایمیل و تلفن هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ های شرکت از طریق آنها صورت می گیرد. فروشگاه اینترنتی بامیلو شاپ ممکن است نقد و نظرهای ارسالی کاربران را در راستای رعایت قوانین وب سایت ویرایش کند.
همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، فروشگاه اینترنتی بامیلو شاپ میتواند از اطلاعات ثبت شده برای پیگیری قانونی استفاده کند. حفظ و نگهداری رمز عبور بر عهده کاربران است و برای جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده احتمالی، کاربران نباید آن را برای شخص دیگری فاش کنند.
فروشگاه اینترنتی بامیلو شاپ هویت شخصی کاربران را محرمانه دانسته و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمیکند، مگر اینکه با حکم قانونی مجبور باشد اطلاعاتی را در اختیار مراجع ذیصلاح قرار دهد. وب سایت فروشگاه اینترنتی بامیلو شاپ مانند اکثر وب سایتها از جمع آوری IP و کوکی ها استفاده میکند، اما پروتکل، سرور و لایههای امنیتی فروشگاه اینترنتی بامیلو شاپ و روش های مناسب مدیریت دادهها اطلاعات کاربران را محافظت و از دسترسی های غیر قانونی جلوگیری میکند. مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و فروشگاه اینترنتی بامیلو شاپ تنها برای ارسال همان سفارش، از این اطلاعات استفاده خواهد کرد.
فروشگاه اینترنتی بامیلو شاپ برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران همه توان خود را به کار میگیرد و امیدوار است که تجربه خریدی امن، راحت و خوشایند را به مشتریان خود ارائه نماید.
قوانین بازگشت
سرویس مهلت تست ۷ روزه فروشگاه اینترنتی بامیلو شاپ
در راستای ایجاد سرویسهای ارزش افزوده، فروشگاه اینترنتی بامیلو شاپ با همکاری کلیه تامین کنندگان خود این امکان را ایجاد نموده تا کلیه کالاهایی که نیاز به تست دارند، تا ۳ روز پس از تحویل، دارای فرصت تست باشند و هر گونه نقص فنی در دستگاه شامل سرویس تعویض بدون قید و شرط و فراتر از سرویس گارانتی محصول، میشود. همچنین عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.
لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی بامیلو شاپ کنترل و بررسی میشود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق میشود. همچنین، این سرویس، اشکالهای فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود.
آسیبهای فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمیشود و جهت اطلاع بیشتر شرایط مربوط به خسارت در هنگام حمل و نقل را مطالعه فرمایید.
برای استفاده از سرویس تعویض ۳ روزه فروشگاه اینترنتی بامیلو شاپ، دقت فرمایید که کالا به خوبی بسته بندی شود، لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.
در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط فروشگاه اینترنتی بامیلو شاپ دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.
در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در فروشگاه اینترنتی بامیلو شاپ به اتمام برسد، و فروشگاه امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، میتواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسانهای قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمیشود.
–
توجه مهم !!!
لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
– از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی بامیلو شاپ جداً، خودداری کنید.
درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟
از طریق یکی از روشهای زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:
– با شماره تلفن ۰۲۱۲۶۷۲۳۷۶۱ خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش در هر یک از روشهای بالا الزامی است.
کالا را چطور ارسال کنید؟
– برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
– برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید.)
لطفا اطلاعات بانکی خود را در فرم مربوطه تکمیل و به همراه محصول به فروشگاه اینترنتی بامیلو شاپ ارسال نمایید
– برای بازگرداندن کالا از پست سفارشی استفاده کنید. لازم به ذکر است که هزینههای بازگرداندن کالا به غیر از پست سفارشی به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینهها ندارد. ولی هزینه پست سفارشی با ارائه فاکتور و قبض شرکت پست بر اساس تعرفههای شرکت پست و طبق قوانین و دستورالعملهای شرکت، پس از تایید خدمات پس از فروش به حساب مشتری واریز میشود.
از آنجا که واریز هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی است، برای اطمینان عکس و تصویری از رسید تهیه و به شماره ۰۹۱۲۹۳۰۰۶۵۷ رسال کنید
– از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.
– بسته خود را به آدرس زیر ارسال کنید:
تهران،پاسداران،خ ناطق نوری، نبش دشتستان ۵ | فروشگاه اینترنتی بامیلو شاپ
پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟
– کارشناسان خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی بامیلو شاپ ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل میکنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیبدیدگی توسط کارشناسان فروشگاه تایید شود،کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری میتواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین کند.
لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ فروشگاه اینترنتی بامیلو شاپ بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال میکند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز میکند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه میشود. برای کالای گرانتر، مشتری تفاوت را پرداخت میکند و برای کالای ارزانتر، شرکت تفاوت را به حساب مشتری واریز میکند.
– اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمیکند و فروشگاه اینترنتی بامیلو شاپ در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچگونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا -درج شده در فاکتور- به مشتری را میپذیرد.
– پس از دریافت و پذیرش کالا بامیلو شاپ ، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، به طور میانگین ۷۲ ساعت کاری زمان خواهد برد.
– علیرغم تصور آنکه تست کالا (حتی برای ایرادهای خیلی آشکار) میتواند خیلی سریع انجام شود، ولی در عمل رعایت رویههای تست زمانبر است. به همین علت زمان اعلام نظر کارشناسی برای تعویض کالا به طور میانگین ۷۲ ساعت کاری در نظر گرفته شده است، ولی خدمات پس از فروش تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا سرعت تست و کارشناسی را افزایش داده، در کوتاهترین زمان ممکن به نیاز مشتریان محترم پاسخ دهد.
– از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا ۷۲ ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
– ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان فنی پشتیبانی و خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی بامیلو شاپ است.
هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟
– اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی بامیلو شاپ برسد، هزینههای ارسال به عهده فروشگاه است.
– در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان فروشگاه اینترنتی بامیلو شاپ، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
۰۹۲۱۰۹۱۰۶۷۵
سلام وقت بخیر .برای پیگیری سفارش تماس بگیرید لطفا